InformatieCovid-19

Kan ik nog bestellen op de website van Cotton Bird ?

Ja natuurlijk, onze teams staan elke dag voor je klaar om voor jullie mooie bestellingen te zorgen.
- Onze lieve klantenservice werkt vanaf hun "home office" om al jullie vragen te beantwoorden, via hello@cottonbird.nl.
- Ook onze ontwerpers werken van thuis uit om al jullie mooie creaties te controleren (via de optie leesproef).
- Onze productieteams zullen tijdens deze periode als enige aanwezig zijn in het atelier. Om hun gezondheid te beschermen, is het atelier maar door een paar collega’s per dagdeel bemand. De leveringstijd van je bestelling wordt hierdoor met enkele dagen verlengd. Per e-mail word je op de hoogte gebracht zodra je bestelling verzonden is.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Onze teams staan klaar om je bestellingen met de grootste zorg te verwerken. Gezien het beperkte personeel in ons atelier, worden onze productietermijnen verlengd en is het moeilijk voor ons om je een exacte verzenddata te geven. Je zal desalniettemin per e-mail op de hoogte worden gesteld zodra je bestelling is verzonden.

 

Mijn bruiloft is geannuleerd of verplaatst, wat nu?

Of je bestelling nog in productie of al is verzonden, onze klantenservice zal de meest geschikte oplossing voor jouw situatie vinden. Aarzel daarom niet om contact met ze op te nemen via hello@cottonbird.nl.

 

Ik wens een wijziging aan te brengen aan een bestelling die al in behandeling is genomen, wat nu?

Gezien de huidige omstandigheden begrijpen we dat data of locaties niet meer zeker zijn, dus aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice via hello@cottonbird.nl om een wijziging aan te brengen of om de bestelling in de wacht te laten zetten.

 

Wordt mijn bestelling nog wel geleverd?

Onze transportpartners, DPD en Colissimo, zorgen altijd voor de verzending en levering, maar om veiligheidsredenen zijn hun entrepots 2 dagen per week gesloten (dinsdag en vrijdag). De levertijden zullen daarom onvermijdelijk worden beïnvloed. Je kunt alle trackinginformatie van je pakket vinden op de website van onze partners.

 

Mijn bestelling is geretourneerd, wat nu?

Zodra wij je pakket hebben ontvangen, zal ons logistieke team het opnieuw verzenden met eventueel een adreswijziging. Hier worden geen extra kosten voor gerekend.

Les Editions Créatives - Cotton Bird
27 rue Gustave Eiffel - 66280 Saleilles, Frankrijk
Telefoon: +31 (0)85 30 31 479 - E-mail : klik hier

%
korting

Onze aanbiedingen

______

Naar boven