Hoe personaliseer ik mijn product online?

Via welk apparaat en welke webbrowsers kan ik het beste mijn product online bewerken?

Wij raden je aan om een PC of Mac en de webbrowsers Google Chrome, Edge, Firefox of Safari te gebruiken om je cotton bird product online te personaliseren. Wij raden je het gebruik van Internet Explorer, die vaak voor vertragingen en problemen zorgt, sterk af, eveneens het personaliseren op een tablet of mobiele telefoon.

 

Wat is een proefdruk?

Een proefdruk is de uiteindelijke lay-out van je gepersonaliseerde kaart / product. De proefdruk is het pdf-bestand dat naar onze printers wordt gestuurd. Het is daarom belangrijk om dit pdf-bestand goed te controleren voordat je je product online of bij onze ontwerpers (indien gekozen voor de optie leesproef) bevestigt.

 

Hoe personaliseer ik de naamkaartjes voor de gasten online?

Personaliseer één naamkaartjes online met het gewenste lettertype, lettergrootte en kleur. Bestel dat kaartje en geef in het winkelmandje het gewenste aantal van de naamkaartjes aan.
Na het bestellen, stuur je een excel-bestand naar ontwerpers@cottonbird.nl met alle voornamen en familienamen (indien gewenst) van de gasten.
Graag ook het bestelnummer meegeven. Onze ontwerpers laden de gastenlijst in en sturen de naamkaartjes direct door naar onze printers.
De lengte van de namen worden aangepast aan het kaartje, zodat er geen tekst wordt afgesneden.

 

Welke kleur heeft de achterkant van mijn kaart?

Wanneer het online bewerkingstool niet de achterkant (of verso) toont, geeft dit aan dat deze wit gelaten wordt.

 

Kan ik meerdere tekstvarianten voor mijn kaart opmaken?

Voor een model kun je zoveel teksten schrijven als je wenst. Je kunt het model meerdere keren bewerken, vervolgens opslaan onder een andere naam en toevoegen aan je winkelmandje. Vervolgens geef je het gewenste aantal per kaartvariant aan.

 

Mijn tekst is (deels) afgebroken in mijn pdf-voorbeeld, wat moet ik doen?

Ga terug naar het online bewerkingstool en controleer of alle tekstvelden groot genoeg zijn voor je tekst. Vergroot de velden bij twijfel. Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of +31 (0)85 30 31 479 als het probleem blijft aanhouden.

 

Hoe kan ik een icoontje van een envelop op mijn kaart plaatsen?

In het online designtool kun je de letter "E" intypen, de letter selecteren en vervolgens het lettertype met de emoticons uit de lijst kiezen. Dit geeft een standaard envelop icoontje.

Hoe sla ik mijn ontwerpen op?

Hoe sla ik mijn ontwerp op?

Je kunt je ontwerpen opslaan door op de knop met het icoontje van een floppydisk (diskette) te klikken tijdens het bewerken van de kaart. Je kunt zoveel ontwerpen opslaan als je wilt en ze ieder een eigen naam geven. De ontwerpen blijven na iedere wijziging drie maanden lang opgeslagen in je account.

/cookies