Je drukwerk in coronatijden

Mijn bruiloft is geannuleerd of verplaatst, wat nu?

Of je bestelling nog in productie of al is verzonden, onze klantenservice zal de meest geschikte oplossing voor jouw situatie vinden. Aarzel daarom niet om contact met ze op te nemen via hello@cottonbird.nl.

 

Ik wens een wijziging aan te brengen aan een bestelling die al in behandeling is genomen, wat nu?

Gezien de huidige omstandigheden begrijpen we dat data of locaties niet meer zeker zijn, dus aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice via hello@cottonbird.nl om een wijziging aan te brengen of om de bestelling in de wacht te laten zetten.

 

Wordt mijn bestelling nog wel geleverd?

Onze transportpartners, DPD en Colissimo, zorgen altijd voor de verzending en levering, maar om veiligheidsredenen kan het soms zijn dat de levertijden worden beïnvloed. Je kunt alle trackinginformatie van je pakket vinden op de website van onze partners.

 

Mijn bestelling is geretourneerd, wat nu?

Zodra wij je pakket hebben ontvangen, zal ons logistieke team het opnieuw verzenden met eventueel een adreswijziging. Hier worden geen extra kosten voor gerekend.

/cookies